onsdag 13 februari 2008

Mycket som händer :)



Sedan sist så har hjärtat hunnit fylla år..den 25 Januari rättare sagt,snart gubbe,haha..hans presenter var följande:
* vitrinskåp från min mamma
*pengar från min pappa med familj
*kläder från mig
*en ny kaffemugg från mig
*en dvdfilm från mig
*pengar från hans pappa
och sedan har vi inte träffat en del från hans familj,så vem vet han kanske får något mer sedan.

Den 26 Januari åkte vi och hämtade en hundvalp som vi nu köpt.
En blandras,en blandning av rottweiler,schäfer och samojen. En liten tjej och sååå vacker! En juvel helt klart.

Har haft fullt upp dom senaste veckorna,knappt hunnit med mig själv.

Städar,diskar,tvättar,lagar mat,tar hand om vovven och två katter,umgås med min karl som faktiskt behöver en hel del uppmärksamhet..försöker vara den bästa partner man kan ha men ibland är det inte så lätt...har problem med rygg och nacke osv så jag försöker hålla mig hel helt enkelt..känner mig helt trasig ofta.

I morgon är det alla hjärtans dag och jag har planerat något riktigt mysigt...hoppas det blir lika fint som det är på bilden jag har i huvudet ;)

Nu ska jag diska och sedan gå ut med vovve.

ps. Diva heter hon.

Etiketter: