söndag 13 april 2008

Utmaning!

Har bivit utmanad av Gabriella,www.babbi.blogg.se,är värdelös på att länka,fattar noll egentligen med hur man fixar i bloggen och har sig. Haha.
Ska försöka göra utmaningen i morgon.

Tony är här nu...han och hjärtat sitter med varsin dator,Tony med bärbara i soffan och älsklingen med sin,och spelar wow,tror jag,skitgrejer!;)

Har iaf en vän,som jag har kunnat kalla och blivit kallad av honom,bästa vän,men har börjat fundera på hur bra kompisar vi egentligen är! Börjar tyvärr tvivla,han gör prioriteringar som i min värld inte existerar. Har även "frågat ut" honom idag om saker och ting..och kom bland annat fram till att han inte skulle ha något emot att kanske ha ett förhållande med mig om det hade gått.
Jag bör kanske tillägga att han sitter i fängelse,och att vår relation har förändrats sedan han åkte in. Väldigt tråkigt,men vad ska man göra åt saken?
Får väl se hur allt ser ut när han kommer ut..eventuellt.. Man måste ju kunna lita på folk också.

Etiketter: ,