lördag 18 oktober 2008

Lördag

Hej på er!

Igårkväll tittade vi på Idol,tycker de flesta höll lite småfalsk ton lite då och då,men man kan ju inte begra så mycket från dom som är yngst!
Mina favoriter igår var Kevin som vanligt,han har allt,Loulou och Robin B.
Efter Idol tittade vi på Freaky Friday som gick på tv:n. Till allt detta åt vi onyttigheter och hade tänt massor med ljus. Det är det bästa med hösten och vintern,att mysfaktorn stiger avsevärt.
Efter filmen gick vi och la oss,började se en film i sängen men vi var båda så pass trötta att vi kanske tittade en kvart.

Idag har det inte hänt speciellt mycket.
Ätit frukost och druckit kaffe,varit en längre stund i skogen,ska snart åka och handla. Det är ju strålande väder idag!
Ringde min syster för en stund sedan och jag är så avundsjuk,hon och mamma är ute och shoppar. Vill också hitta på saker med mamma. Men det är ju lite svårt när man bor en sisådär 50-60 mil i från varandra.

Väntar ju på lite paket iaf...
mina skor som jag längtar efter och behöver..paket från H&M som jag beställt för ett tag sedan och ett paket med två presenter i som borde komma nu i veckan :)