måndag 1 december 2008

Hemma

Är hemma en sväng igen. Det är mycket som händer och sker.Jag är lite förvirrd,men det ordnar sig väl snart igen.
Har spenderat ett par dagar i Umeå.Där badade jag jacuzzi,tag det lugnt och lappnade av och bara var,dag två blev jag bjuden på lunch på stan,efter lunchen spenderade jag ett par timmar på stan och gick och kikade i lite butiker,ägnade säkert 40 minuter bara till att försöka hitta ett fik.Blev upplockad på stan sedan åkte vi till huset.Vi lagade lax och potatis till middag,sedan på kvällen var jag ensam.
På Fredagen började jag dagen med att bada..gjorde mig iordning och vid lunchtid blev jag skjutsad till bussen.
Åkte till Härnösand och spenderade helgen med lillen och dom där hemma hos honom.
Erikas pojkvän blev firad eftersom han fyllde år,blev en massa tårta,folk och så vidare. Lillen hade sedan innan jag kom redan bestämt att jag skulle sova i hans rum så det var ju bara att rätta sig efter hans ord ;)

På Lördagen julpyntade vi hela huset.Under eftermiddagen blev det bestämt att jag skulle följa med dom ut senare på kvällen.
Började kvällen med att äta tacos,sedan satt vi där hemma till halv elva-elva tiden och drack lite,lyssnade på musik,skrattade och hade allmänt trevligt.
Fick skjuts ner på stan och gick ut på två olika ställen,hade ganska trevligt.
Tog en taxi hem och var hemma rätt tidigt ändå.Vid tvåtiden hade jag skickat iväg ett mindre genomtänkt sms till M.

Har hört så mycket saker i helgen om typ allt..vad ska man tro,vad ska man inte tro.Är som sagt en aning förvirrad.Men visserligen så är ju den som ja ghar hört saker i från klassad som en lögnare också,så det är det som gör det lite knivigt :)

Igår ringde M och ville att jag skulle följa med honom hem..efter lite funderande bestämde jag mig för att göra det.

Hur resten kommer att gå får tiden utvisa.

Livet är en fest. Eller...