måndag 19 januari 2009

Nypromenerad och halvt döende

Har nästan nyss kommit in efter en promenad på en timme och en kvart,känner mig döende.
Orsak 1: Förkylning
Orsak 2: Blev längre än tänkt
Orsak 3: Gick vilse,därav orsak nummer 2 ;)
Orsak 4: Har fruktansvärt ont i ryggen

Tänkte hoppa in i duschen lite snabbt och börja med middagen efter det.Är sjukt trött och klev upp tidigt i morse för att sitta i telefonen i en evighet,tack älskling för att du väckte mig.Kunde inte somna igår,var jättejobbigt,saknade den varma kroppen som jag är så bortskämd med att ha tätt intill.
Men på fredag ses vi igen,då blir allt bra,ordningen återställd liksom :)

Har sett att jag har besök på bloggen från Härnösand..har mina aningar om vem det kan vara-kommentera gärna om du är en återkommande läsare,oavsettvilken stad du kommer från,ni är ju inte osynliga ;)

Puss