fredag 13 februari 2009

Det blir inte alltid som man har tänkt sig.



Igår åkte vi in till stan en sväng igen.
Självklart kan man ju inte komma hem tomhänt så jag köpte en svart,jättefin skål i glas,ett doftljus som doftar melon tror jag att det var samt ett svart ljusunderlägg.
Köpte en ny mp3spelare eftersom Diva har tuggat sönder min som M gav mig förra året,ett par nya hörlurar till M och en present till Mini som fyller år snart.Men han kommer ju självklart få något mer också.
Vi åt hämtpizza till middag och sedan kom Robban.
Strax efter att han kom så tog jag ett hett avslappnande bad,med tända ljus,ett glas vin och något läsbart.

Kröp ihop i soffan och tittade på Ugly Betty efter det,har ingen aning om hur länge M&R var vakna men jag gick till äsngen ganska tidigt. M kom däremot in och pussade på mig lite då och då. Hade fruktansvärd huvudvärk som hade gått lite upp och ner under hela dagen.

Nu ligger dom och sover iallafall,ska nog göra M sällskap en stund till.

Etiketter: , , ,