torsdag 23 april 2009

Torsdag

Hej på er!

Sedan sist har det faktiskt inte hänt speciellt mycket bortsett från att internet fungerar bra iochmed att dom har bytt ut det som jävlades.
Är ju förbaskat lyckligt lottad som har en sådan händig man.Han och hyresvärden hjälptes åt.
Har faktiskt mest legat och vilat eller suttit vid datorn,har även tagit mig ut för att lufta pälsen lite grann på uteplatsen med min bok och kaffe.Eller så lyssnar jag på Nomy,som är förjävla bra.
Mår inte alls bra. Har ont och energin är inte på topp.Känner mig även uppsvälld och underlig men det går upp och ner så det är inte hela tiden :)
Tur att jag lever med någon som är lika gosig som jag så det blir mycket mys,närhet,sex och kärlek.

M raidar för tillfället och jag har gjort en liten mysplats i soffan med massor med kuddar så det ska bli lite bekvämare för ryggen,tänt lite ljus och har ett glas cola zero med is bredvid mig. Härliga tider.

Jag älskar dig. Mer än livet. Dig kan jag dö för.

::::::

Nyss frågade han om vi skulle mysa och se lite svensson när han var klar.Han är bäst!

21:23

ZcaR säger:
DU och dennis e mitt allt=)

Etiketter: ,