onsdag 20 maj 2009

Onsdag

Kom hem igår kväll.Har varit hos papsen och gjort en hundgård och umgåtts.
Fröken och Elin har fått kissebebisar så jag har ju haft det jag har gjort när vi var där. Blev såklart kär i en,visar bild sedan.
Jag och älsklingen bestämde oss för att vi skulle ta den om den överlever.

När vi kom hem på kvällen så var vi helt slut så vi köpte pizza,slog i gång en film och kröp ner i soffan och myste.Höll på att somna till både en och två gånger.Tittade på UB och DH.

Idag har det varit lugnt,har varit dåligt väder så det är ju mycket därför.Åska,regn,sol..upp och ner helt enkelt.Inte lätt att planera då.

När jag glodde runt på nätet i morse så såg jag att Linda Rosing är gravid.
Det dummaste hon kan göra är ju att sättta ännu ett barn till världen,åtminstonde i nuläget.Hon verkar ju knappt kunna klara av att ta hand om sig själv.Kanske borde satsa på att fixa ett självförtroende och en långvarig relation innan hon tänker tanken på kids.

Ska servera min man lite kaffe nu och senare ikväll ska vi se film,käka chips och gosa.