fredag 29 maj 2009

Såå nöjd!

Började ju med flytten igår och jag hade glömt av lite hur lägenheten faktiskt såg ut,med färgerna och så.
Färgerna är varm och hur mysiga som helst både i sovrummet och köket,i vardagsrummet är det däremot ljust.Toaletten är inte så jättestor men det räcker,många garderober-perfekt för en sån´som jag som har enorma mängder kläder,väskor och skor.
Katterna komemr att få vara ute hur mycket dom vill.

Vi ska få göra lite hur vi vill på utsidan med uteplatsen och allt.
Det ska bli större,ska ju bygga en stor altan,vi ska plantera blommor och fixa rabatt och tanken var att vi skulle fixa nytt staket men nu blir det nog att vi ska få sätta stora häcker runt om istället så det blir mer "privat". Vi vill även ha mer kvällsol och så,så vi pratade med vaktmästaren,som för övrigt är världens bästa,och undrade om det inte gick att ta ner något av träden. Då svarade han att det är bara att peka så tar vi ner det. Så jäkla bra! Finns hur mycket som helst som kan sägas men just nu nöjer jag mig med att säga att det här känns bra,riktigt bra. Och älsklingen är gladare än vanligt.I går kändes det som att han blev en helt annan person. Gladare och mer positiv.Och har hur mycket idéer som helst-vad som ska göras,hur man ska göra det och när,det gillas.

Kvällen spenderades i gamla lägenheten eftersom vi inte har några möbler ännu,framför en Wallanderfilm,sen middag och mys.

Du är bäst,jag älskar dig.


Bilder kommer nog när allt börjar bli färdigt.