torsdag 16 juli 2009

Dagen






Tvättade och röjde upp här hemma lite under tiden.Vid lunch fick jag ett SMS av Maria där det var en inbjuden till grillpartaj i morgon,jag och M var bjudna alltså.

Smsade tillbaka ett ja tack som svar samt att jag hade en förfrågan om hon hade lust att hänga med och shoppa lite.

Mina fynd var ett par skor,ett badrumskåp,en tröja till M och ölglas.Fick även ett skåp som man kan ha under handfatet på toaletten av Maria och Pelle. Tack":)
Och tack till min älskling som gav mig pengar så att jag fick shoppa. När vi kom hem så drack vi lite kaffe och sedan var jag tvungen att gå hem,min älskling har inte mått så bra idag så jag måste ju ta hand om honom så gott jag kan.
Under tiden jag var borta så hade han varit och fixat en datorstol åt mig,har behövt en hur länge som helst men inte köpt någon så han tänkte på mig,som vanligt och nu sitter jag ruskigt bevämt när jag bloggar ;)

Jag har världens bästa pojkvän,man,sambo,kärlek.Och han är världens bästa pappa och blivande pappa till vårt framtida barn. Tack för att du finns och att du är min.

Bilder:
Skor,tröjan,badrummet och en liten del av hallen där byrån kommer att bytas ut och ljushållarna rättas till (dom hänger lite snett verkar det som;) )

Etiketter: ,