måndag 7 september 2009

Måndag






Hej på er!
Har haft fullt upp i helgen och självklart jättemysigt.
M har jobbat halva helgen så jag och miniloppan har fått underhålla oss själva till stor del men det går ju faktiskt bra det med.Och när M har varit hemma så har vi ju umgåtts allihop eller så har dom spelat WOW och sådant.
Vi har spelat guitar hero till förbannelse,sjunigit,spelat trummor,gitarr och jag vet itne vad,tur att vi inte har så många grannar.Haha,tittat på film,varit ute och åkt bräda och grejer,fikat hos kompisarkramats och bara haft det helt fantastiskt.
Vi skjutsade hem honom igår och det kändes jättejobbigt!
När han var här så sa han :"Ska inte ni gifta er snart?".
M svarade som det var:"När vi har pengarna."
Då svarade ärtan:"Min mormor och morfar betalade ju mammas"

Jag har tyvärr ingen mormor eller morfar som kan betala det.Men det är ju ganska så uppenbart vad han vill iallafall.

När vi kom hem igen så ringde han och var ledsen.Det är alltid lika jobbigt.
Han vill inte alls åka hem..han vill vara kvar hos oss.
Han skulle inte lägga sig och sova,han skulle vara vaken hela natten sa han.
Han ville inte gå till skolan. Ingenting. Mer än att vara hos oss.
Det gör mig ledsen...att han är ledsen alltså,annars är det ju jättebra att han hellre vill vara hos oss än hemma hos mamma :)
Den dagen han själv får bestämma var han ska bo kommer nog ALLA må 10000 gånger bättre än vad dom redan gör om man säger som så.Jobbig sits när inte föräldrarna tycker om varandra särskilt mycket liksom.Han ville iallfall komma igen näst ahelg men han vågade inte fråga sin mamma för att han trodde att hon skulle säga nej så M fick prata med henne så vi får väl se hur det blir när det börjar närma sig helg igen.

På kvällen tittade jag och hjärtat på LOST och höll om varandra,jag fick ligga i hans knä och mysa.Sedan när det var bebis i bild så sa han "en sådan liten vill jag ju ha med dig" Det tyckte jag var lite gulligt.Vi fikade limpmackor med ost på.Det är underskattadt.Fy fan så gott det kan vara!

Idag städar jag.O C H ska ta tag i förrådet.Måste ha mina höstskor,det börjar bli kyligt på kvällarna nu.Pengar har kommit in för sålda auktioner så det är bra.

Ha en mysig dag.Det är strålande sol och en riktig vacker höstdag så jag ska försöka dricka en kopp te eller kaffe ute på altanen idag.

Puss!

Etiketter: , , , , , ,