måndag 28 september 2009

Måndag

Har spenderat eftermiddagen i stan.
Stressade halvt ihjäl mig vid lunch då jag insåg att det var klockan 13,00 jag skulle på möte och INTE 15,00.
När jag väl var framme så fick jag sitta och vänta i dryga timmen.Helt sjukt ju när man har en bokad tid!
Shoppade en tröja och åkte sedan hem.Fick världens puss och kram när jag kom hem,älsklingen hade saknat mig;)

Helgen gick alldeles för snabbt.Som vanligt när vi har barn hemma.
På fredagen lämnade jag faktiskt grabbarna hemma och gick till en kompis ett par timmar.När dom saknade mig för mycket och jag hade tillräckligt jobbigt att vara ifrån dom så gick jag (läs spring)hem i kolmörkret.Läskigt.

På lördagen tog vi en långpromenad och lillen cyklade.Stannade till en snabbis hos P&M på vägen och fikade.Gick till ICA och sedan hem igen.
Åt tacos,tända ljus och hade familjemys på kvällen.Tittade på lite komediserier och hade det bara kalas.

Igår,strax efter lunch åkte lillhjärtat hem så då hann vi inte med så mycket :(
På kvällen åt vi god middag och myste.Lax och klyftpotatis blev det också såg vi Parlamentet och annan bra på Discovery.Jag fick ben och fotmassage av min älskling och har även blivit lovad lite mer fotmassage ikväll :D

Etiketter: , , , , ,