söndag 18 oktober 2009

Han har friat!



Hej på er!
Som ni kan se på rubriken så har ju min helg varit helt fantastisk.
Igårkväll när jag stod i duschen så förberedde M hur han skulle göra.
Det blev som så att jag fick hålla mig undan medans han fixade något som jag inte hade en aning om.
När jag kom ut så ser jag att han tänt massor med ljus i hallen..och i köket.Går vidare in i vardagsrummet,där det är ännu mer ljus.Det är ingen där så jag går in i köket och i sovrummet men jag hittar honom inte.
Jag ropar på honom och undrar vad han håller på med,jag är ju övertygad om att han ska skrämma mig eller något.Haha.

När jag kommer in i vardagsrummet så har min älskling gått ner på knä och friar till mig. Jag tror hjärtat stannade för en sekund.
Jag svarade självklart JA och det som hände igår är det finaste någon har gjort för mig och som jag varit med om.
Prinsen var nervös märkte jag..alldeles skakig.
Han hade rakat sig,luktade gott,tagit på sig finkläder och plockat fram en massa godsaker som vi kunde tugga på när vi myste ner oss i soffan.

Präst är tydligen redan bokad.Så nu blir det brådis.
Det är ju en del som ska fixas med och så vidare.Han har ju inte haft det hemligt för sig själv heller.Hans syster har vetat,självklart min syster,P&M och även mamma fick jag veta!Han är lite lurig ;)

Om en månad är jag FRU Lockner.

Helvete vad lycklig jag är.



Det syns inte på bilderna men det är en jättefin glittrande sten mitt på ringen.

Etiketter: ,