onsdag 21 juli 2010

Vilken dag!


Vaknade någon gång mellan sju och halvåtta i morse.Innan dess hade jag vaknat bland annat klockan 05.Beslutade mig för att kliva upp.
Obligatorisk morgonkiss och kaffebrygg och knappade igång datorn.
Satt och surrade med lillasyster på FB,passade på att ta det lite lugnt och ladda batterierna i tystnaden.Daddy och lilleman sov nämligen fortfarande.
Idag har vi hälsat på min mamma,min pappa,träffat lillasyster U,varit och storhandlat,åkte hem,åt korv med bröd till middag sedan gick vi ut och röjde bort lite träd och liknande så det även blir fint efter vägen upp till oss.

Kiddo är nog ganska nöjd med dagen iallfall.

Han har gjort bra ifrån sig på läsningen,han fick en sprillans ny fotboll av min pappa och en jätteelefant och mjukisorm av min lillasyster som han ville ha.
Och han har varit en riktig sötnos och gett komplimanger till oss :D

Är så jävla slut så det finns inte..ville egentligen gå och lägga mig klockan 20 idag men så blev icke fallet,men snart är det dags.

Love.