lördag 16 februari 2008

Schlager,besök,mys...

Helgen har än så länge bestått av massor med mys,städning,tvätt,besök¨,bus och mys med "bebisarna" och av någon anledning konstiga humörsvängningar från min sida.
Ena sekunden skrattar jag..nästa gråter jag..helt utan anledning...skumt! Och min stackars älskling undrar såklart vad som är fel..men jag har ju inget svar :(

Annars är det mesta bra..känner mig såååå kär!

Hade besök av hjärtats mormor och morfar idag...åt lunch..fikade..pratade..mycket trevligt!

Och sedan måste ju givetvis medlodifestivalen nämnas...det som man tittar på även fast man itne vill..schlagerna..som varje år är ett hett samtalsämne. Schlager alltså..inte s l a g e r som många säger och skriver,det stör mig otroligt mycket.
FFörra veckan var ju pinsam i sig..face 84..vilka är det liksom..värdelös låt,pinsamt framförande....och Christer Sjögren..hallå???Pinsamt Sverige,pinsamt!

Dagens "guldkorn" var ju helt klart pizzagubbarna och The Nicole...???oh my..helt värdelöst..vad går dom på när dom väljer ut låtarna som ska vara med egentligen:)

Men det är ju humor.

Men någon jag verkligen ÄLSKAR är ju Bjöööörn..han som är i pausunderhållningen ni vet.;)

Etiketter: