söndag 18 maj 2008

Söndag

Helgen:
Lördag.
Sov ut,åt frukost,åkte och släppte hunden och kastade boll.
Handlade grädde för att vi skulle äta våfflor till middag.
På kvällen kommer min farbror med sprit,som vi får gratis,nice,så M dricker grogg och jag cola iom att jag har "förbud" mot alkohol för tillfället.
Jag spenderade en timme åt att titta på Big Brother dvd:n från 2004. Haha. Men jag ÄLSKAR Carolina Gynning. Så är det.

Gick och la oss ganska sent,myste,somnade rätt snabbt.

Söndag:
Har inte gjort något vettigt alls idag..bortsett från att diska och laga middag.
Var precis till afären och köpte frimärken,intressant? Nej.

Dka snart hoppa in i duschen...tror jag..eller så blir det lite senare..längtar sååå tills vi flyttar,för där kommer vi att ha badkar!Det har vi inte där..men däremot duschkabin,det är schysst det också.
Klockan 21 är det dags för Sanningens ögonblick som måste ses i vanlig ordning.

Är såå uttråkad.

Etiketter: