måndag 12 maj 2008

Måndag och uppdate från helgen.

Gooooooood morgon!

Klockan är nu strax efter sex och jag har varit vaken sedan 05,40,klev upp med mitt hjärta.Jag är trött,det blev sent igår.Men det får mant a när man myser.

Fredagen var underbaaaaar.Hämtade lillkillen i skolan och spenderade hela dagen med honom.Åkte till Birsta,käkade,shoppade.Jag köpte ett linne och en keps.
När vi var färdiga med det så ville han att vi skulle stanna kvar en stund när vi kom tillbaka och leka och sådant,och självklart gjorde vi det!Älsklingen gjorde sin son sällskap på den stora studsmattan som fanns i deras trädgård,och ni kan inte ana hur kul dom hade,det värmde i hjärtat när jag såg dom tillsammans,ha kul,leka,som vilken pappa och barn som helst.Helt fantastiskt.Älskar er!
Innan jag och ´älsklingen skulle åka hem så spelade jag och lillkillen kula.Det var roligt!Jag var tvungen att köpa lite kulor i helgen som vi kunde roa oss med när han kommer till oss;)

Lördag:
Lovely väder..kjol,linne och sommarskor på.Åkte in till stan och handlade,M&M skulle på systemet.På kvällen blev det lite dricka här hemma då..satt ute och myste på balkongen hela kvällen,helt underbart!Blev kött till middag som min "kock" tillagade;) Däremot så blev han lite ölverförfriskad,kombinerad med trötthet så han somnade på soffan men vaknade vid 05 och kom och lade sig i sängen...lilla hjärtat då:)

Söndag:

Städning stod långt upp på "schemat"!För idag kommer det någon och ska titta på vår lägenhet.Hoppas den eller dom vill ha den..annars blir det till att betala runt 10,000 i dubbelhyror,någon månad eller två,och det känns ju inte så jävla häftigt!

Sålde även vår soffa igår..den är stor och klumpig,men jävligt skön.Men vi ska köpa något nytt..så nu är det tooomt! :)Åt kebab i pitabröd med sallad..tittade på Sanningens ögonblick och gjorde inte så mycket mer spännande egentligen. Handlade käk och postade lite brev och paket...tanken var att vi skulle ha fiskat i går men det var ju storm här! :( Lite läskigt med dessa "orkan"liknande stormar som härjar ibland.

Idag: Snart varit vaken en timme...ska sätta i gång lite kaffe snart och vakna till.Sedan får vi se vad dagen har att erbjuda.

Tjingeling!

Etiketter: , , ,