tisdag 29 april 2008

Jippi!

Hej!

Idag har varit en riktigt bra dag.

Strålande väder,men klädde mig för varmt,som vanligt.

Åkte in till stan,shoppade lite och gjorde ärenden.
Kom hem med ett par byxor,ett läppglans och en rod med ett kort till mitt hjärta. Det finns ingen anledningn till varför,bara att jag älskar honom.

Har precis lagat mat och har även en sockerkaka i ugnen,som kommer formas som en stjärna sedan :) Lite skojigare än vanlig,tråkig form.

Sedan en annan rolig sak..vi har fått besked nu att vi faktiskt får lägenheten som vi ville ha! Det var nämligen inte helt klart tidigare,och nu ska dom skicka hem kontraktet!

Igår var jag som sagt hos tandläkaren igen..har en del att fixa i min mun.
Jag var ingen stålkvinna direkt utan det kom några tårar och låg och skakade hela besöket,jävligt jobbigt när man ahr tandläkarskräck,helt klart =/
Men det gick bra..har en hel tand nu,det är det som är huvudsaken.

Ska äta middag nu,skriver eventuellt mer senare.

Etiketter: ,