söndag 20 april 2008

Söndag

Hallå!

Ska berätta lite om vad vi gjort i helgen.

Fredag:
Min älskling kom hem halv tre-tre tiden.
Han öppnade första ölen..blev en till öl...sedan tog vi en promenad i solskenet till affären och handlade lite till middagen. Käkade hamburgare.
Lite senare kom Markus hit och han och älsklingen drack öl och tittade på hockey.
Det blev ju som dom flesta vet HV som fick guldet. Sedanre på kvällen fick dom för sig att spela guitar hero,haha...våra grannar lär hata oss!

Lördag:

Vaknade och myste i sängen ett tag..jag klev upp och fixade kaffe o macka sedan slog vi igång lite Jönssonligan och låg kvar i sängen en stund,tror nog att hjärtat var lite bakis;O)
Jag spelade nog guitar hero halva dagen igår!
Älsklingen lagade mat,som han faktiskt gjort hela helgen och brukar göra nästan varje helg. Det blev kött och pommes och god sås. Såå gott,han är duktig på att laga mat. Vilken tur jag har!

Kom i säng före 00.

Söndag:

Klev upp vid halv elva idag.

Har varit en jobbig och dålig dag idag. Men inte enbart,är så glad att jag har min min älskling,han betyder verkligen allt.
Har varit en relativ lugn dag idag..spelat g.hero...varit ute med hunden..städat lite grann..slappat!

Ska göra något att äta snart..sedam duscha..tony kommer senare och jag tänkte komma i säng i bra tid idag.

Puss

Etiketter: ,