onsdag 16 april 2008

Spännande...

Idag har varit världens depp och otursdag,men samtidigt en av dom bästa i mitt liv!

Hann med liiite städning iaf.


Vi åkte och tittade på en lägenhet till idag,bara för att,eftersom vi blev erbjudna en till,men vi sa båda när vi kom ut därifrån att nej där vill vi itne bo,så nu är det klart att det blir den vi tittade på igår!
Den vi tittade på idag låg i vääärldens tattarområde,såg bara massa "konstigt"folk i området,det luktade död hund i trappuppgången och det var mest invandrarfamiljer i huset och ärligt talat så skulle jag vara livrädd att gå ut ensam på kvällarna.
Jag sa till hjärtat när vi kom dit att jag är glad att jag har en hund som skäller på allt och alla! Haha.

Dessutom så påstod kvinnan som bodde i lägenheten att det var lugnt numera i området och trappen..men det första vi möttes av var fyra-fem snorungar som hängde nere innanför porten och skrek och härjade-nej tack!

Så nu är jag helt pirrig i magen..längtar till vi ska flytta!

Sedan har vi pratat om lite andra saker idag också..och när det sker..då kommer ni få se på fyrverkerier och spännande saker hä ri bloggen!

Etiketter: ,