onsdag 23 april 2008

Lista:)

Listan är snodd från catya.blogg.se

Tre namn du går under:

1.Annika
2. Älskling
3.Gumman

Tre saker som skrämmer dig:
1.Döden
2.Sjukdomar
3.Gå själv när det är mörkt ute

Tre saker du har på dig(just nu):
1.Mysbrallor
2.Linne
3.Ring ;)

Tre av dina favoritlåtar just nu:

1.Takida-curly sue
2.Brolle-solo i stoclholm
3.Takida-curly sue Brolle-solo i stockholm

Tre sanningar om dig:

1.När jag älskar,så älskar jag fullt upp,med kropp och själ!Går in med 110 procent i min relation och gör även ALLT för min man,i vått och torrt.Bättre tjej än mig finns inte.
2.-
3.-

Tre av dina intressen:

1.Shopping
2.Familjen
3.Inredning

Tre saker du verkigen vill ha:
1.Hälsan
2.Drömhuset
3."Den stora dagen" och Dennis boende hos oss.

Tre människor du utmanar:

1.Pernilla (pernillaallstrom.blogg.se)
2.Babbi (babbi.blogg.se)
3.Alla som inte har något bättre för sig ;)

Etiketter: