måndag 28 april 2008

Resten av helgen och idag.

Resten av helgen gjorde vi inte så jättemycket.
På kvällen i Lördags spelades det guitar hero,tittade på reprisen av Lyxfällan..slappade och avslutade dagen med att ligga i sängen och se på film och äta chips!

Igår var det också relativt lugnt.

Pratade i telefon med både mamma,pappa och ena syrran,trevligt!
Middagen bestod av kebabkött som älsklingen stekte iordning i pitabröd,med sallad i och i andra brödet jag åt så hade ja gven lök i! Tro mig..han är rätt bra på att laga mat ..för det var gott!och jag äter egentligen inte kebab eller lök.
Ojoj.

Kvällen var lugn..tvättade lite..tittade på tv. Tony kom tillbaka.

Måndag:

Har varit ute i solen med vovven,såå skönt.
Hunnit med dammsugning o sånt också.
Klockan 15,15 ska jag vara hos tandläkaren. Jag är rädd.

NU:lunch!

Etiketter: , ,