tisdag 6 maj 2008

Helgen och annat.

I helgen har det förtärts grogg och annat gott här hemma....ätit goood mat,sett på film,fiskat..tagit det lugnt och haft det mysigt!

Min älskling har tjatat på mig att jag ska börja spela wow,haha,så jag har gjort ett försök.

I söndags satt vi och tittade på Sanningens ögonblick,vilken jävla snubbe som var med alltså..han som varit otrogen mot flickvännen,tagit pengar,föredrog blondiner och silikontuttar-ni vet. Vi fick knappt fram några passande ord för människan mer än en vidrig jubelidiot,ungefär. Och stackars tjejen..hon som var så fin,och såg så snäll ut =)

Igår gick jag och Diva på en ca 50 minuter lång promenad i rask takt,eftersom det var ganska varmt ändå så stannade vi ett par ggr på sammanlagt ett par minuter för att hjärtat gick och hade tungan utanför munnen och höll på att törsta ihjäl=) Men jävlar vad skönt det var!
På kvällen när vi skulle sova så hade jag väärldens magknip,kunde knappt ligga ner,eller röra mig ö.h.t ...la mig ner på golvet en stund..eller snarare i 30-40 min sedan tog jag mig upp i sängen. Tog en alvedon också,kanske var det som gjorde att det släppte. Kände mig spänd över magen..svårt att förklara,men det är inte första gången. Älsklingen tror att jag är gravid,haha. Han är sööt.

Idag efter han har slutat jobbet ska han åka och köpa skitsnygga utemöbler!

Den 1:a Juli flyttar vi.


Puss

Just det..jeansen som jag hade ett inlägg om tidigare i bloggen är sålda! Fast det är ju ett tag sedan nu ;)

Etiketter: , ,