tisdag 6 maj 2008

Till helgen


Planerna för kommande helg är:

En tripp till Sundsvall på Fredag och fiske på Lördag eller Söndag beroende på väder.

Hoppas även på att vi får möjlighet att träffa Dennis,saknar honom sååå..och då kan jag ju itne en föreställa mig hur mycket hans pappa saknar honom.

Har så mycket planer för hans rum/gästrummet när vi flyttar.Det ska bli fint,mysigt och ungdomligt på samma gång så grabben kommer tycka det är kul att vara där och för eventuelal gäster som komemr sova där inne.

Kärlek till dom finaste pojkarna.

Det sägs ju att det räcker att titta på ögonen så vet man vem en person är.Jag väljer att täcka över dom för tillfället på både min karl och D för att dom har inte valt att synas på bloggen och jag vet inte helt hundra från ALLA parter vad som är okej att jag lägger upp här så just nu gör jag så :)

Etiketter: , ,