onsdag 13 augusti 2008

24 år idag!

Min dag idag,fyller 24 år.
Och jag skulle väl ljuga om jag sa att jag inte hade någon ångest för det alls.Känner mig gammal.
Har iallafall hunnit få en trevlig början på dagen.
Blev pussad och kramad av min man i morse kl 05 någonting innan han åkte till jobbet,klev upp vid 08,öppnade dagens första present som bestod av Ugly Betty dvd,perfekt när det är rent ut sagt pissväder ute.REGN :(
Present nummer två bestod av ett brev med ett kort i,samt ett litet skrivblock som det stod "professional shopper" på med matchande penna..kommentar inne i blocket var:
"Tittut!Var bara tvungen att köpa det här blocket till dig.Konstigt att det inte stod ditt namn på det också :)Du kan ju kolla ditt konto,vågade itne skicka i brevet.LOVE YOU.KRAM."
Tittade efter på kontot och jag hade m y c k e t pengar helt plötsligt. Roligt,framför allt gulligt.Jag har underbar familj.
Dagen är inte slut ännu plus att jag väntar faktiskt present från pappsen :)
Har käkat tårtfrukost och kommer att få underbar middag ikväll.Helt perfekt.

Nu ska jag göra mig lite snygg.

Ha en trevlig dag.

Puss!

Etiketter: ,