tisdag 5 augusti 2008

Tisdag

Hej på er!
Kommer ärligt talat inte ihåg allt som har gjorts den senaste tiden.
Den första Juli flyttade vi och då hade min älskling semester i tre veckor.
Under dom veckorna var det mycket med lägenheten plus att vi hade "Mini" i 2,5 vecka.Det var fantastiskt.
Vi hyrde stuga,shoppade,vi hittade på massor med skoj hemma,var med min mamma och hennes sambo i en stuga,fiskat osv.Haft det hur bra som helst.
Sedan en månad tillbaka går jag på något som heter Miroi,det är kul,givande och har faktiskt gett mig mycket,speciellt när det kommer till jobb osv.
Har "Mini" nu igen också,sedan i Fredags,så vi har fullt upp hela dagarna.
Är på Miroi nu och har honom med mig,han var med i går också,men det är trevligt.
Har hunnit shoppa lite idag också..en keps och ett armband till honom och ett linne till mig.
Har inte så mycket mer att säga just nu mer än att den trettonde fyller jag år,säg "grattis" ;)



Jag är lycklig!

Etiketter: , , , , , ,