onsdag 18 juni 2008

Onsdag

Hej på er!

Det har inte hänt så mycket sedan sist.
Har letat fram en träningsvideo från gömmorna sopm jag tänkte prova..har kört 20 minuter än så länge,men den började hacka lite så jag pausade den och ska väl fortsätta idag kanske.Platt mage,stark rygg heter den.
Strax efter lunch ska jag ta bussen in till stan..tar ca tio minuter så det är ju inte så farligt,tänkte titta efter en klänning bland annat.

I kväll kommer jag även att vara ensam då min sambo ska ut och käka och sånt med jobbet och titta på fotbollen på stooor tv =/ men skönt på ett sätt,hopppas han får kul och saknar mig ;)

I morgon åker vi och hämtar lillen sedan är en stuga hyrd som vi ska bo i under helgen,hoppas det blir roligt.Pappa blir hundvakt.

Har även fått virus på min dator så nu ska jag passa på att byta till en fräschare burk istället för att installera om allt osv. Great.

Ha en bra dag.

Etiketter: , , , , ,