lördag 14 juni 2008

Snattat


Jag snodde texten fron lillasyster eftersom jag inte kommer ihåg allt lika bra som henne.Har hänt så mycket senaste dagarna så minnet sviker :)

"Ullis slutade 9an idag. Snacka om att jag var en stolt storasyster. Mammi var nära att bryta ut i tårar och vi var mycket spända inför gratisfikat. Har lagt in bilderna som blev i bilddagboken och U var finare än någonsin. Avslutningen började klockan 0900, vi var där en stund innan och inväntade start. Diplom, stipendium och betyg delades ut, därefter fika.

När vi var klara så åkte vi på loppis. Jag fick en ny klänning, jättefin och kostade 50 kr. Helt otroligt. Hamnade på ÖB efter en stund också, jag gick in och vände. Satte mig i bilen och inväntade hemfärd. Fika blev det såklart igen. Smörgåstårta och vanlig, kaffe...El fantastico! Snacka om att mamma kan laga till gott!

Bestämde mig någon gång under dagen för att stanna här, en vecka iaf. Ska bli ganska skönt. Jag behöver väl vila nu när jag har haft sommarlov sedan 25 maj? Nja, kanske inte men ganska gött ändå. Kändes hemskt jobbigt att behöva sätta sig i den där bilen idag efter att ha åkt i den hit hela dagen igår.

För övrigt så var lilla U på middag igår, då fick hon diplom för att ha varit årets smsare. Congrats´. Dessutom hade hon fixat väldigt bra betyg. Blir så stolt att jag blir några decimeter längre"

pernillaallstrom.blogg.se

ps. bild på ullis

Etiketter: ,