torsdag 5 juni 2008

Kattproblem&IIlamående

God morgon.
Klockan är 07:30 och jag har i vanlig ordning varit vaken sedan sex!

Har börjat få problem med åtminstone en av katterna,tjejen,hon har börjat gå runt och kissa lite här och där. I sängen(men bara på min mans sida),i hundens sovkorg,kom på henne idag att hon var i handfatet (`) och kissade,vet itne om det beror bara på att hon blev rädd när jag kom in i badrummet eller om hon hade tänkt göra det från första början,vi har en bokhylla som står omonterad..i den har det också kommit kiss!Men den lukten har jag tack och lov fått bort.
Vet inte alls vad jag ska göra..det sista jag vill är att behöva lämna bort henne eller båda :(
Morgonen började jag iaf med att byta sängkläder!

Dessutom sitter jag och mår sjukt illa till och från,det känns ju jävligt bra eftersom vi ska åka och hämta grabben i eftermiddag.Nice.
Äter en macka och hoppas på att det går över.Tänkte brygga lite kaffe..eventuellt,och gå ut och lägga mig på en filt på gräsmattan.

Hoppas ni får en fin dag.

Jag saknar familjen och älskar M&D.

Kram

Etiketter: , , ,