lördag 31 maj 2008

Lördag

Torsdagen var både underbar och lite halvjobbig.
Det underbara för att vi fick vara med lillhjärtat och det jobbiga pga ett möte vi var på.Men det roliga överväger helt klart.Nu komemr altl förhoppningsvis flyta på angående "varannan helg-grejen",om ingen försöker jävlas vill säga:) Men ingen jävlas med mig eller min familj utan konsekvenser,haha.Lillen kommer till helgen iaf,på Torsdag redan eftersom han är ledig från skolan på Fredag.Perfekt!

Har spenderat mycket tid på balkongen ett par dagar nu för att försöka få lite färg,man måste ju passa på när det är så härligt väder.Pratade med syrran förrut..papsen har flyttat klart nu till det nya huset och syrran var där och sa att det var fint.Vill också!SAKNAR.
Men i Juni ska jag ev. följa med pappa,hans fru och min ena syster till Västerås där min mamma bor,för att träffa andra lillsyrran när hon har skolavslutning.Ska bli mysigt,hoppas att jag kan. Men det blir bara jag,Hjärtat,han jobbar ju.

Nu är det bara 31 dagar kvar till vi flyttar till världens finaste hem.

Etiketter: , , ,