onsdag 28 maj 2008

Onsdag

Min älskling har gått och blivit sjuk så det händer inte speciellt mycket nu när han käkar medicin.Men idag har jag iaf städat,varit till affären,lagat mat och liknande hushållsbestyr.
Ikväll har jag legat och tittat på en film som heter "confessions" med Jennifer Love Hewitt i huvudrollen.Den ska klassas som en romantisk komedi och jag tyckte att den var bra :)

På eftermiddagen(kvällen har jag suttit ute på balkongen i bikini och solat och druckit kaffe,hoppas det ger något resultat :)Vi åt även middag där ute idag,första gången för i år!Lagade till lite kött med tillbehör som sallad som vi åt.

Har precis fixat till mackor som ligger i kylen till i morgon,vi tänkte ha med en liten matsäck i morgon när vi ska åka och träffa lillen en stund,istälelt för att köpa lunch osv till bara oss efter vägen.Köpte med mig lite jordgubbar också som åker ner i kylboxen i morgon.

Ska lägga oss i sängen och titta på lite "Svensson,svensson".

Kram!

Etiketter: