lördag 24 maj 2008

Lördag

Hej!

Lillen är här så därför sitter vi inte så mycket vid datorerna.

Sedan igår har det varit bus och lek nonstop känns det som,men jag klagar inte,jag älskar det!

Igår åt vi mcdonalds till lunch efter vi hade hämtat honom,när vi kom hem var vi ute och spelade kula och myste i gräset,var ju hur skönt ute som helst så vi spenderade mycket tid ute.Åkte och storhandlade.Köpte bland annat vattenpistoler och annat kul.D skulle absolut åka stå och åka på sidan av vagnen när jag drog den,men det var bara mys och skoj :)
Gick och la oss ganska sent..hade svårt att somna..det har jag varje gång han är här eftersom jag är orolig att han ska vilja något eller han behöver något eller blir rädd och ingen kommer märka något ,haha...

Idag:

Vaknade strax före 8,klev upp och fixade frukost och duschade.
Vid 10 åkte vi och hämtade ut ett till av mina paket som hade kommit med kläder,hämtade ut ett även igår.Med bland annat en läcker tshirt till lillkillen,ett linne till M och 2 klänningar och en mysdress till mig,däremot ska vi skicka tillbaka ett par shorts som ingen kunde ha,ett halsband som egentligen skulle vara ett armband och en av klänningarna som såg ut som ett tält.
I paketet jag hämtade ut idag anns det två bh:ar och en klänning,och ALLT passade! :)

Vad har vi gjort idag då..i stora drag fiskat,men fick ingen fisk,varit ute och spelat kula,kastat freesbee(stavas det så?),haft vattenkrigm,spelat tvspel,supermario självklart och käkat.En helt underbar dag helt enkelt med mycket utomhusaktiviteter.
Just nu sitter jag och trycker i mig jordgubbar med grädde,lillen och M ska duscha,även hunden för hon var med på vattenkriget hon också och stinker apa.
Senare ikväll är det schlager och mys.

Önskar det var så här varenda dag,jag,älskling,lillen oh djuren. En riktig familj.

Han är på pricken lik sin pappa. Bde till utseende och personlighet.

Ha en fortsatt trevlig helg.

Etiketter: , , , ,