onsdag 4 juni 2008

Onsdag

Hej!
Igår började jag dagen med att CYKLA till COOP för att vi hade ingen frukost hemma,passade även på att handla på mig lite mer mat,för typ en vecka eller så.Sedan att CYKLA hem,med en ÖVERFYLLD ryggsäck på ryggen,utan cykelkorg eller liknande,i uppförsbacke,när det är strålande sol.Det är motion det. Skönt men jobbigt.
Idag har jag hängt massor ute på ballen och suttit ute på ängen och gullat med vovve.
Jag har fått färg ;)
Kom dock på efter ett par timmar att det kanske inte är så bra att sitta och steka i ca 40 graders värme med ENBART kaffe som dryck,blev isvatten efter det.

I morgon hämtar vi lillhjärtat!Åhh så ja ghar längtat,han är så fin och gullig.Massa bus och lite dator fram tills på Söndag med andra ord ;) Men det är ju så jag vill ha det.

Familjeliv-det bästa livet.


27 dagar kvar. . . .

Etiketter: , ,