måndag 9 juni 2008

Helgen

Hej!
Ska berätta lite om helgen.
I Torsdags åkte vi och hämtade lillkillen,innan vi åkte hem åkte vi och hälsade på svärmor med familj.Vi pratade och blev bjudna på middag bland annat.Kom hem sent!Mitt i natten.
Fredag:Jag sov ut,klev upp,vaknade till liv och drack kaffe.Vid lunch gick vi ut och lekte.Hela familjen.På eftermiddagen kom vi fram till att vi skulle åka till Kramfors och svärmor igen så att lillen kunde leka av sig lite med andra ungar,dessutom är det ju alltid trevligt med folk.
Lördag:Sov ut,klev upp och åt frukost.
Det blev en lugn dag.
M´s brorsa kom dit med sin nya tjej,ett par av deras kompisar också..dom skulle fixa med något släp eller vad det var.Dom kör motocykel och skulle till Gotland till någon motorcykelträff eller vad det var.
Det hände inte speciellt mycket nämnvärt.
Söndag:
Promenerade..M använde motorsåg och kapade träd och jag drog bort riset och det som skulle sparas av trädet,som ska bli ved,eller ja vi hjälptes ju åt ;)Ska dit nästa helg igen och fortsätta,det är skönt att arbeta med hela kroppen samt att tjäna lite pengar,tittade på fotboll (M´s lillsyrra var målvakt,och ja,dom vann),gick hem och tog på oss varmare kläder,tog bilen ner igen istället för att gå och tittade på en annan match där det var killar som spelade..i tjugoårsåldern tror jag dom var i..där åt vi korv och drack kaffe och satt och myste på läktaren,åkte hem till svärmor,packade ihop alla grejer och åkte och fikade hos M´s mormor&morfar innan vi åkte hem,det var trevligt.Kom nog hem vid 22 tiden.

Idag har jag varit till arbetsförmedlingen för lite information och ska senare tvätta lite.Åker till pappa i morgon och vi ska nog till Västerås.Jag,ena syrran,pappa och hans fru.Kommer till norrare delen av Sverige på Torsdag eller Fredag igen.

Kommer att sakna mina älsklingar!

Etiketter: , , ,