torsdag 26 juni 2008

Torsdag

Det jag ville att ni skulle hålla tummarna för häromdagen var för ett jobb som jag hade sökt,som jag VERKLIGEN vill ha,men jag fick det inte.
Det var hur lovande som helst och kvinnan ville träffa mig igår vid lunch,men då får jag ett SMS av alla olika metoder man kan använda..som att RINGA tex,och meddelar att det blir inget eftersom hon bestämt sig för en annan kandidat.Då tänker jag såhär: Hur kan man komma på det från ca 20,00-09,00 på morgonen?Det är för mig ett mysterium.MEN jag försöker att inte deppa ihop för det,mitt självförtroende inom arbetslivet höjdes lite grann iaf,tänk att dom faktiskt hade ett intresse för mig ;)

Åkte in till stan vid lunch,tröstshoppade lite.Det blev en tröja,ett linne och en cola light som fick följa med hem.

Om någon timme eller så tänker jag åka in till stan igen,ska titta runt lite och möta upp min älskling efter jobbet.Han ska på Systermbolaget och någon annan butik för att vi ska hitta en liten present till pappa eftersom han har varit så snäll och tagit hand om vår vovve,även fast han ville det själv såklart,kanske blir en vecka till?
Vi ska dit i helgen iallafall.

Har fått lite söta SMS från mitt hjärta i veckan:

"Ja det är klart att jag blev glad :)min syn ändras inget vettu,älskar dig och det kommer jag alltid att göra;)det går fler tåg serru,inte alltid man får det första man svarar på heller.jag älskar dig iaf gumman.Puss och kram min älskling"

Efter att jag deppade lite igår och kände mig lite kass eftersom han blev så glad att dom ville träffa mig.

"vad gullig du är mitt hjärta:)massor med love till dig<3puss"

Etiketter: , , , ,