söndag 31 augusti 2008

Söndag

Kan börja med att säga att humöret är bakis här idag.Min älskling var en aniiing på lyset igår,och jag var väl lite sisådär jag med och finnen..ja han gick och la sig extremt tidigt.
Strax efter 22 gick vi över till grannen och drack lite mer och snckade,riktigt trevligt faktiskt.
01,30 kom vi hem igen och vi hann med lite mys men sedan däckade M och var omöjlig att väcka.
Vaknade vid 09,30 i morse,myste MASSOR och tittade på lite full frys med stefan och krister innan vi klev upp,då hade finnen redan åkt hem.
Det första som gjordes,som för övrigt alltid görs när man koliver upp i vårat hem är att sätt ai gång kaffebryggaren.
Resten av dagen har varit full fart med städ,eller ja det är jag som har städat,M är alldeles för seg för det.Ser ju ut som ett bombnedslag här.

På frågan om hur snygg jag är på en skala från ett till tio så är jag tydligen 12390901 ;) Puss raring.

Ha en fortsatt trevlig dag mina vänner.

Etiketter: ,