onsdag 27 augusti 2008

Onsdag

Tänkte uppdatera läget om min dag so far...

*Klev upp och åt frukost
*Spanade in www.atavahuset.se
*Fixade iordning mig lite,var meningen att jag skulle åka in till stan och träna och sådant idag men det blev inte så:(
*Cyklade till affären och handlade lite
*Kom hem och tittade lite på tv,gem till gården..haha.
*Satte igång ugnen och började med pizzasnäckorna jag skulle baka idag.Mamma gör så otroligt goda så jag ville prova jag med,man måste ju det när man har familjen en miljard mil bort!
*När jag hade fixat dom och jag väntade på att ugnen skulle bli tillräckligt varm så gick jag bort till tvättstugan och påbörjade vår tvättid som är från 14,00-22-00.

Pizzasnäckorna är färiga sedan 20 minuter tillbaka och jag kan meddela att dom smakade gudomligt.Blir smarrigt till kvällsfika eller något.

Ska snart hänga tvätten och lägga in en ny maskin men efter det blir det lugnt en stund tills ajg ska börja med middagen :)

Etiketter: