lördag 23 augusti 2008

Lördag

Hej på er.
Idag är det Lördag och vi tar det bara lugnt.
Har suttit vid datorn lite..spelat musik..varit och handlat och legat i sängen och tittat på Ugly Betty..jag håller nog på att bli sjuk.
Halsont,snuvig,fryser...typiskt när man ska börja och träna och allt :(
Min älskling har varit gullig och lagat middag idag. Hemmagjord kebab i pitabröd med sallad :) Han är den finaste.

Jag har nog väääärldens bästa föräldrar.Jag är så lyckligt lottad.
Dom ska betala mitt gymkort och avgifterna som tillkommer :)Så nu behöver jag inte tänka på det.

Resten av kvällen blir jättelugn,ska snart bada..senare blir det film och godis i sängen och mys såklart...gårdagen var bland det mysigaste på länge.

Han är helt fantastisk,min prins..En riktig guldklimp!

Trevlig helg.

Etiketter: , ,