torsdag 14 augusti 2008

Torsdag

Gårdagen var jättemysig.

Fick grattis.sms och samtal under dagen..presenter..tårta och MASSOR med mys.
Min älskling köpte och gjorde middag till mig,underbart gott,han borde bli kock :)
Badade och myste och hade bästa sexet på länge. Helt lovely.
Fick även ett supergulligt armband =)
Somnade gott och vaknade upp seg!
Åkte in till stan vid 10,gick och tittade efter födelsedagspresent åt hjärtats lillasyster som fyller år på Lördag,shoppade även ett par skor på rean =)
Gick på möte,köpte vin och öl,min man dricker inte vin så det var till honom.
Har hunnit äta lax,bada,haft sex.
Nu dricker jag vin och ska snart förflytta rumpen till sängen och ta glaset med mig och titta på ett avsnitt av Ugly Betty eller två och invänta min älskling som sitter och pysslar lite vid sin dator.

PUSS

Etiketter: , ,