fredag 22 augusti 2008

Lista

Blev utmanad av Pernilla.


1. Vad åt du till frukost?
Knäckemacka med kaviar

2. Lägg ut den senaste bilden du tog på dig själv:
pass

3. Vem fick du senast sms från?
Min älskling


4. Vilken färg har din dator?
gråsvart

5. När var du arg senast?
När dom som jobabr med vägarbete grävde av telias kablar,för tredje gången inom loppet av två veckor,så internet,mobil och hemtele dog.samt bankomater och möjligheten av handla på kort.

6. Ditt bästa minne från skoltiden?

Idrottslektionerna och jag hade världens bästa dagmamma ett par år.

7. Ditt sämsta minne från skoltiden?
Tro det eller ej men även jag har blivit mobbad..och att jag inte gjorde klart gymnasiet.

8. Yoga eller löpning?
Yoga


9. Spaghetti bolognese eller oxfilé Provéncale?
Det sistnämnda...


10. Vilka tidningar läser du regelbundet?
Aftonbladet på nätet,ananrs lite modemagsin och skvaller.

11. Favoritkaraktär i deckare?
Pass,men kan väl göra ett tillägg att jag ÄLSKAR Persbrandt,även om det inte har med saken att göra


12. Teveprogram du aldrig missar?
DH,Ugly Betty,Lyxfällan,Glamour ;) haha...


13. Vem är du avundsjuk på?
Jag säger såhär: Avundsjuka är en läskig sjukdom...


14. Din bästa revansch?
När jag bröt mig lös från mitt äktenskap och hittade en bättre och finare man på ALLA sätt. En riktig drömprins.Om det finns en gud så börjar hans namn på M.


15. Din bästa chef ever respektive sämsta?
Jag är chef över mig själv,har bara haft en som jag kan kalla chef tidigare.Men jag klassar ändå mig själv som bättre ;)


16. Mat som du aldrig någonsin kommer äta?
Äckliga djur som orm,sniglar,surströmming,lasagne eller annat "kladd".


17. Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Statsministern

18. Kaffe eller thé?
Dricker generellt mycket kaffe men jag älskar thé..men eftersom jag dricker kaffe oftast så får det bli det.


19. Skostorlek?
38-39


20. Hur ofta går du på Ikea?
Inte lika ofta som jag vill pga att närmaste IKEA ligger i Sundsvall,och där bor ju inte jag längre


21. Om du hade 5 miljoner över - vad skulle du göra?
Skämma bort familjen mer än vanligt,shoppa,spara,köpa drömhus

Jag utmanar ALLA som vill :) meddela gärna i min blogg om eller när ni gör det,men det är inget tvång såklart ;)

Etiketter: