tisdag 14 oktober 2008

Lite blandat

Idag har jag tränat och det gick ju bra som vanligt,hann inte så länge som jag ville,men lite är väl bättre än inget?Slog mitt "rekord" på 6 km på cykeln med en minut iaf,haha.

Innan det var jag på Miroi,blev fast i lite skitsnack med en annan tjej där och åt även lunch där.

När vi kom hem så satte jag i gång kafebryggaren det första jag gjorde..enooormt kaffesug,har itne druckit kaffe på ett par dagar..två kanske det är..ellelr något..noll koll men även oviktigt.
M bytte däck på bilen och sådant och medans han gjorde det så började jag med middagen,idag fick det bli köttfärssås och fick som vanligt beröm för den :)
M fick ris till,jag valde makaroner. Här får man faktiskt annan mat om det inte passar.

Har även beställt ett par skor,har inga vinterskor så det kan ju vara passande att vara varm om fötterna om man har på känn att det kommer vara mycket uteaktiviteter iom att vi har lillen :)Är lite orolig däremot..har aldrig beställt skor titigare så jag hoppas att dom passar.

Etiketter: , , , , ,