onsdag 29 oktober 2008

Igår.

Igår pratade jag och lillen om vad vi skulle göra idag.

jag: imorgon ska vi vara hemma hela dagen.
han: vad ska vi göra då?
jag:jag vet inte.
han:ska pappa jobba?
jag:ja...
han:va bra!jag längtar till i morgon.
jag:haha okej,är det bra det? vi kanske ska kolla om oliver är hemma i morgon..?
han:nej.
jag:vadå då?
han:jag vill vara med dig!

senare...
jag:ska vi kolla om oliver är hemma så ni kan hitta på något när vi kommer hem sedan då?
han: ja,väntar ni på mig medans jag går och frågar då?

vi skulle nämligen stanna till där när vi gick från parkeringen.

jag:ja det är klart.
han:okej,men då kan ju du vänta så kan pappa börja gå.

Hahaha...så jävla skön unge.

Han dissar kompisarna och lite grann sin pappa för att vara med mig..det måste ju vara ett ganska bra betyg jag har som "låtsasmamma" då;)

Etiketter: