måndag 6 oktober 2008

Måndag


Idag har jag varit inne i stan.
Shoppade ett armband,ett par tofflor till lillen och ett vitt linne/klänning.
Efter det gick jag till Miroi,åt lunch där och gjorde en lista på lite olika företag.
Gick till gymmet,jobbade på en timme.Hoppade duschen för att M hade väntat på mig en kvart redan så jag hoppade in i duschen det första jag gjorde när jag kom hem istället.Intressant va?

På vägen hem köpte vi hundmat och passerade tomater för att jag gjorde köttfärssås till middag. Mycket viktigt!

Hade fått hem ett litet paket idag som innehöll rakhyvel plus blad och omega3 tabletter som jag ska få prova på,för att se om det är så bra som dom påstår sig vara,vet dock inte om jag vågar testa tabletterna.Jag är nojig. Prylarna är från mystique iaf.

Har käkat..tittat på skräptv som Glamour och Färjan.
Är helt död i kroppen så det blir nog tidig säng,iaf för M som faktiskt kom upp ur sängen kl halv åtta när han börjar sex i morse,haha. Sömntuta!

Nu ska jag ringa till syster och se om hon svarar,hon är nämligen påväg till Västerås från Örebro.

Etiketter: , , , ,