onsdag 1 oktober 2008

Igår&idag

Igår var jag med om en ganska galen grej på bussen.
Det är en tjej,som inte ser så där jättebra ut,som brukar åka med samma buss som mig.
Tänk er en halvkort tjej,riktigt grön,stickad mössa med en stor "boll" mitt på huvudet,en limegrön kacka och urtvättade jeans.Osminkad och allt hår instoppat i mössan. Hennes telefon ringde på bussen och hon och kompise pratade på en stund sedan kommer det helt plötsligt in på:
"Du vet ju att jag har alltid sagt att jag aldrig tänker ta det i munnen,men nu har jag gjort det och det var inte så äckligt"

"Vi har testat din favorit-doggystyle"

"När jag var i London för ett tag sedan så köpte jag handklovar,två par för endast 50:-!Har ett par hos mig och ett par hos honom.När jag har dom på mig så får jag jätteröda märken,nästan som sår.Det ser ut som att man haft en hårsnodd som suttit för hårt.Jag har testat dom på han också och jag kittlade honom samtidigt."

"När vi var på en nattklubb i Umeå så visade det sig att det fanns gratis kondomer på toaletterna.Jag tänkte en stund på om man skulle ta några,sedan visade det sig att han hade tagit också så när vi kom hem hade vi 25 kondomer.Men dom är slut nu."

"Nej det har vi inte gjort,han vill inte prova det och inte jag heller" - Min gissning där var att dom pratade om analsex. Haha.

Sedan fortsatte samtalet på i den här stilen. Pinsamt.

Fick även veta att hennes pojkvän har haft åtta engångsknull innan han träffade henne,och dom har nu varit tillsammans i 2,5 månader.Som hon pratade lät det som att det var flera år.

Lite humor sådär på morgonkvisten.Det gjorde ju min dag igår iaf.

På eftermiddagen var jag och tränade,var såå skönt.Tog i för kung och fosterland och det kändes ju efteråt.Men det är en skön känsla.
När vi var påväg hem,min älskling hämtade ju upp mig efter jobbet så fick jag ett extremt sug efter kaffe,så när vi kom hem brassade jag igång bryggaren direkt och smällde i mig ett par koppar,med lite mjölk såklart;)

Igår var det ju även världens tvkväll.Hemmafruarna är ju tillbaka och Ugly Betty.Perfekt. Efter jag sett klart på det tog jag ett bad sedan var det dags för sängen. Kramades lite,låg och smekte hans mage-som är det härligaste som finns,somnade som vanligt med att jag höll om honom.Han älskar att somna på det sättet.

I morse ringde M´s väckare runt 05 som vanligt men jag fick sovmorgon jag,eftersom jag ska vara hemma idag.Som vanligt hade han svårt att komma iväg på morgonen..eller upp ur sängen rättare sagt så jag vet itne alls när han åkte.Puss o kram som vanligt innan han åkte och olyckligtvis så råkade han tappa balansen när han skulle ge mig en kram när jag låg i sängen så han tog emot sig på mitt höftben eller vad man ska kalla det för och det gjorde sååå ont ! Men det gjorde att ajg fick fler pussa o kramar så det var det kanske värt. Haha.

Ska snart fixa något att äta,resten av dagen blir lugnt. Det regnar och är grått ute så det blir dom nödvändiga promenaderna lite snabbt med hunden sedan tänker jag hålla mig inomhus,vill inte bli sjuk.
Tänkte kanske baka lite också...

Ha det så bra så länge.

Puss

Etiketter: , , , ,