måndag 20 oktober 2008

Måndag

I morse var det otroligt jobbigt att kliva upp ur sängen,var såå trött!
Klockan 8 ringde alarmet,ställde om till 08,30 till att slutligen ställa om till 08,40,men DÅ klev jag iaf upp.
Men det var ingen fara på taket som jag brukar säga..hade ju ganska bra med tid på mig,men jag är garanterat ingen morgonmänniska.

Idag har jag varit till min tandläkare för att fortsätta med det vi påbörjat för en tid sedan.Var ju in akut för ett tag sedan men dom gjorde aldrig klart tanden utan tog endast bort värken tillfälligt,så idag hade jag tid och fortsatte där andra tandläkaren stannat.
Bedövningen kickade i gång bra denna gången iaf,men var däremot tvungen att ta den rakt in i tanden,det var inte så häftigt. Hade hört skräckhistorier sedan M var och fick bedövningen på samma sätt som ajg,så jag var mer skräckslagen än vanligt.Har ju som alla vet tandläkarskräck.
Men det gick hyfsat bra..gjorde ont men inte så ont som jag hade föreställt mig,men det var tack vare att jag redan hade öppnat upp tanden och börjat greja med den.
Fick medicin i tanden som jag ska gå med i ca tre veckor sedan ska vi fortsätta.

Efter besöket åkte vi hem,väntade någon timme sedan lagade jag mat. Det smakade himmelskt,men det beror nog på att jag hade varit och tränat innan jag åkte till tandläkaren ;)

Har inte så mycket att berätta idag faktiskt mer än att jag hoppas att allt går som det ska med fredagen. villvillvill!

http://www.pernillaallstrom.blogg.se