söndag 9 november 2008

Dött.

Idag känner jag att jag inte har så mycket att ge. Jag känner mig tom..tömd?Jag vettefan.Jävligt trist väder är det också,grått och dimmigt.
Lite presenter som gavs i Fredags var iallafall blommor,finfin nyckelring som var innehöll texten Nyckeln till mitt hjärta,och hjärta var format som just ett hjärta,en hjärtram,som det får stoppas valfritt foto i,men tydligen skulle det bli ett på mig.Får väl försöka hitta ett lämpligt då. Jag blev bjuden på mat,tillagad och serverad med tillhörande efterätt,tända ljus och massor med mys.
Kvällen avslutades på bästa sätt,med vuxenlek på hög nivå. Så det kan gå.

Röstade även första gången EVER i Idols historia.Det blev såklart på Kevin,och tänk då på att det var inte JAG som ringde,det var min man. :)Då är det bra grejer med andra ord,om han ska göra såna saker.Tyckte dock att det var skandal när det stod mellan Robin E och TöntLars i slutet,svenska folket har ju noll koll.

Etiketter: