tisdag 4 november 2008

Seg


Idag har det inte varit någon händelserik dag.
Har motionerat hunden i vanlig ordning...diskat..sett på tv..
Pratade med min syster i telefonen och det var lika trevligt som alltid.Det är bara att konstatera att glömska är något som faktiskt är ett släktdrag,inte så mycket man kan göra åt saken med andra ord :)
Tog en promenad till affären..det har varit plusgrader idag så det är bara att njuta.


Känner mig otroligt seg..som att något virus ligger och lurar i kroppen för att bryta ut.Ont i huvudet,lite grann i kroppen..allmänt trött i kroppen..trött och ont i halsen.Har ingen lust alls att bli sjuk nu..ska ju fira lite i helgen så då vill jag vara pigg och glad!

Har badat och pysslat om mig själv,lagat mat så alla är nöjda och belåtna och sitter nu med håret i en knut och i myskläder.Ska snart lägga mig halvnaken i soffan,under ett täcke och bara mysa ett par timmar.Det är ju nämligen Betty och Husfruarna på tv om en timme.

Livet är en fest.