onsdag 12 november 2008

Hissen går inte ända upp?

Jag kan lova att man är trött om det är så här man gör på morgonen när sin karl åke rpå jobbet.Jag är van vid att han pussar och kramar på mig samtidigt som han säger att han älskar mig innan han åke rpå jobbet,men såhär gick det till i morse,fick jag veta.

M:(pussar&kramar som vanligt) jag åker nu,jag älskar dig.
Jag:(Visar inte mycket livstecken).
När han står vid sovrummsdörren ¨så vaknar jag till och frågar vad han sa,eller vad han ville.
M: Jag sa att jag älskar dig
Jag:Jag älskar dig också,glöm inte matlådan,puss puss.
M:Jag hör av mig senare
Jag:Okej,gör så,love love!
M:Puss o kram,hejdå.
Jag:Hejdå

Sedan somnar jag om och vaknar 10,30.

Pratade med honom för en stund sedan också och då informerade han om mitt beteende i morse,och jag kommer inte ens ihåg allt det där.

DÅ är man trött,men som sagt..jag är inte van att kliva upp klockan sex,som jag gjorde igår.

Nu är det dags för lunch.Det blir rester från igår.

Etiketter: