onsdag 21 januari 2009

Gifta sig för pengar?

Jag och en vän pratade för ett tag sedan om vi skulle kunna gifta oss för pengar,om summan hade varit rätt.Jag sa iallafall nej,men man kan ju ärligt talat faktiskt aldrig veta,men han sa att han skulle kunna tänka sig det.

Hur som helst.

Min vän åkte till Etiopien i början av Januari och kom hem häromdagen.
Han fick resan betald i förskott,tur och retur så man kunde ju se det som en gratis semester några veckor iallafall,av en kvinna där som tydligen har en relation med en kompis till min kompis.Hon vill komma till Sverige och då måste hon vara gift.


Jag frågade när han kom hem om han var gift nu och då svarade han:
"Haha,ja,i minst två år".

Gissa vad han får för det?

40,000:-

Tycker ni att det skulle vara värt det?
Det tycker inte jag.

Etiketter: