söndag 4 januari 2009

Söndag

Herregud så mycket jag har sovit.
Somnade före nio igår kväll och sov till strax före halv tolv idag,helt sjukt.Har varken hört telefon eller annat och tv:n stod på.Har däremot inga röda ögon längre så det var det väl värt ;)

Ska berätta lite hur dagen ser ut.

Ska färga håret,väldigt mörkt.
Planera morgondagen.
Tvätta
Försöka att göra ett nytt CV som jag har sparat på datorn,ALL information på min dator hade försvunnit när den hoppade i gång igen efter nästan en månads frånvaro.
Städa
Prata med M
Duscha
Laga middag

I morgon eller Tisdag kommer jag att åka till Örnsköldsvik och M,det längtar jag efter.Han vill helst att jag ska dit redan idag eller igår.När han firade nyår med mig kom han till insikt hur mycket han faktiskt älskar mig,mer än vanligt då, och att livet inte känns meningsfullt utan mig.Han hade tydligen suttit här i flera dagar och funderat på saker,utan att berätta för mig :)DESSUTOM,han tycker jag är världens finaste kvinna.Inte dåligt.